Knot Alone gaat offline

30 september 2022 - Mammoth Lakes, California, Verenigde Staten

Lieve mensen,

Met een enorm vol reisprogramma, is het heel lastig om tijd te vinden voor het schrijven. Dan is goed te merken dat een reis met 4 personen, heel anders is dan het alleen reizen waarbij ik elk moment kon stoppen om mijn gedachten op papier te zetten.

Dus Knot Alone gaat verder offline deze reis!

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Clarike:
    30 september 2022
    Ik begrijp het maar vind het wel jammer…. Geniet nog van de verdere reis ❤️
  2. Ilona Luijten:
    30 september 2022
    Heel jammer maar groot gelijk heb je. Geniet van jullie prachtige reis en van elkaar!
  3. John:
    30 september 2022
    😢Dat is jammer, maar ik begrijp het wel.
    Geniet er maar lekker van,wij horen het wel als juliie terug zijn.🌞
  4. Cecile:
    Alle begrip!
    Dan horen we de mooie verhalen gewoon later hoor, Menke!
    Als het als een verplichting gaat voelen, gaat alle lol van het schrijven eraf
    Dus loslaten... en lekker doorgaan met het genieten van jullie reis!!!!
  5. Coco:
    1 oktober 2022
    Begrijpelijk, het moet leuk blijven en geen verplichting zijn. Geniet nog verder van jullie mooie reis!
  6. Paul:
    4 oktober 2022
    Jammer Menke,we hadden ons verheugd op jouw verhalen, zeker nu je met de familie bent… maar we snappen het wel!! Je kan beter bezig zijn met vakantie vieren en je favorite land aan de familie te laten zien!!Nog heel veel plezier en kom ge zond weer thuis
  7. Cisca:
    4 oktober 2022
    heeeeel jammer maar veel plezier!!!!!!!
  8. GJM Hazenberg-Dulk:
    8 oktober 2022
    Wie verre reizen maakt heeft veel te vertellen ! Wat een prachtige foto zeg . Menke heeft het maar druk mee om jullie alles te laten zien en te vertellen ! Petje af meisje je bezorgt je familie de reis van hun leven om nooit meer te vergeten !
  9. Hetty:
    12 oktober 2022
    lieve menke, Jammer maar je hebt helemaal gelijk, geniet van de mooie momenten met elkaar en de verhalen komen daarna wel, lieve groet, hetty & ron