Huiswaarts part 2

15 oktober 2021 - Schiphol Airport, Nederland

De eerste vlucht verliep voorspoedig. Ik heb niet echt lekker kunnen slapen, dus voor de vermoeidheid is het wel lekker dat de langste vlucht er op zit. Van IJsland kunnen we helaas niks zien, want om 6 uur 's ochtends is het nog aardedonker.
Tijdens het videobellen met mijn zus Clarike, zie ik behoorlijke walletjes bij mijzelf.
De tweede vlucht duurt gelukkig veel korter dan gepland (2 uur en 35 minuten, in plaats van 3 uur en 15 minuten), want ik heb behoorlijk onrustige benen.
Aangekomen op Schiphol, zie ik dat er een heus ontvangstcomité is! Mijn vader, moeder en als verrassing mijn tante Cecile staan mij op te wachten. En ze heeft nog een cadeautje in mexicaanse sfeer meegenomen naar aanleiding van een eerder blog, hoe leuk is dat!! De energie is weer even terug, dus we gaan nog gezellig wat drinken.
De reis zit er nu helaas definitief op. Uiteraard altijd jammer, maar eigen bed en douche is toch ook wel weer fijn. En het huis heeft een frisse make over gekregen van mijn ouders in de tussentijd, nieuwe plantjes zowel binnen als buiten!
Terugkijkend op de afgelopen 3 weken, heb ik het gevoel dat de verhalen een herhaling waren van: 1. mooi weer, 2. mooie natuur en 3. mooie gebouwen. Met recht een droomreis. Ik kan echt iedereen deze bestemming aanraden!
En ik ben niet aan rijke Canadees blijven plakken, dus ik ga maar weer ouderwets sparen voor de volgende vakantie.
Allemaal weer ontzettend bedankt voor het meereizen en de berichtjes en hopelijk tot over een jaar!

1. Pem:
    17 oktober 2021
    Wat hebben we genoten van je verhalen en foto's. Gelukkig zijn Beau en Jolie de afgelopen weken ook goed doorgekomen en was het een feest van herkenning toen je weer thuis kwam met een koffer vol herinneringen aan deze mooie reis! Liefs,pem
  2. Ilona Luijten:
    17 oktober 2021
    Dank je wel voor je mooie verhalen Menke. Jammer dat we weer thuis zijn ;)
  3. Clarike:
    18 oktober 2021
    Oh wat lief van tante Cecile ❤️. Jammer dat het er weer op zit maar fijn dat je voorspoedig en veilig thuis bent gekomen. En wat heb ik weer genoten van je verhalen! Dank je wel lieve Menke dat je de tijd neemt om deze te delen! Ik kijk al weer uit naar je volgende avontuur! Dikke X❤️
  4. Cisca:
    19 oktober 2021
    nou dat was weer een mooie reis en inderdaad jammer dat we weer thuis zijn maar ik zie uit naar de volgende bestemming!!!!!!!
  5. Paul:
    19 oktober 2021
    Bedankt voor de leuke verslagen van je reis…ook bij mij weer mooie herinneringen ververst!