Dol-fijn

8 juni 2018 - Port Stephens, Australië

Vanochtend ben ik al vroeg de auto aan het inladen, zodat ik op tijd in Port Stephans ben voor de dolfijnencruise. In het ochtenddauw stijgen achter het bungalowpark ballonnen op.
Op deze autorit kom ik mijn eerste kangoeroe roadkill tegen. Volgens mij rijd je de hele voorkant van je auto kapot, als je in aanraking komt met zo'n groot dier. Ik zie trouwens ook zo'n auto als Stevie rijdt in McLeods Daughters. Wat een heerlijke toevoeging aan mijn Australia experience! Ik arriveer in de haven van het mooie Port Stephans, waar veel luxe jachten liggen.
Half China is ook weer van de partij. Gekleed in gewatteerde jassen, mutsen, sjaals en dassen staan ze te wachten. En ik ben alleen gekleed in een jurkje met korte mouwen. Warm is anders, maar ik hoop dat het zonnetje straks door gaat breken. Ze zeggen ook dress for the job you want en ik pas het toe als dress for the weather you want.
Als we de baai uitvaren, moet ik helaas toch een vestje aan. Wat leuk dat ik straks op al mijn foto's datzelfde vestje aan heb... Al vrij snel zien we de eerste vinnetjes omhoog komen. Diverse paartjes komen voorbij, maar het gaat zo snel en iedere keer op een andere plek dus een goede foto zit er helaas niet in.
Na deze leuke tour ga ik verder naar mijn eindbestemming van vandaag, Port Macquarie. Ik zie in mijn achteruitkijkspiegel dat mijn gezicht een beetje rozig en warm is. Zou dit zowaar het begin van een kleurtje kunnen zijn?

1. Esmeralda:
    8 juni 2018
    Yooo wiemanneke,

heb een aantal foto's gezien bij natalie op haar pc :)
    jammerr joh dat je er niet bent hahahha.
    volgende x maar weer.

ziet er super goed uit hoor :).
    Heel veel plezier! geniet ervan!

Xxx Essssssmeraldaaaa
  2. Pap:
    10 juni 2018
    Wat heb je toch al weer veel gezien! Fijn dat we via app en skype ook contact hebben. Kus pem