'De camperreis van je leven'

22 juni 2019 - Schiphol, Nederland

Zo stond in het in advertentie; De camperreis van je leven. En dat was het ook! Wat een fantastische ervaring. We hebben veel gezien en meegemaakt aan temperaturen, landschap en wildlife. Een grote wens is in vervulling gegaan door het maken van deze trip per camper. En wat ben ik blij en dankbaar geweest met onze privechauffeur. De smalle weggetjes, de krappe parkeerplaatsen; niks was pap te gek. Ik wil bij deze ook de mythe ontkrachten dat Canada van die brede wegen heeft!
Even een paar cijfertjes over de reis die we hebben gemaakt; ik ben gelukkig 0 keer van het enge trapje gevallen, we hebben in 1 hotel geslapen en 12 campings bezocht, er zijn zes beren in het wild gespot, er zijn 2 vieringen geweest (mijn ouders die op 7 juni 47 jaar getrouwd waren en mijn 34e verjaardag op 12 juni). Van het reisgezelschap is 2/3 bruin geworden. Pap heeft ons 3.400 veilige kilometers rond gereden en hiervoor is maar liefst 800 liter benzine getankt. Met zijn drietjes hebben we ontelbaar veel herinneringen gemaakt. Het was echt heel bijzonder om dit met pap en mam te beleven. En dan ineens is het voorbij. Dat is ook denk ik de reden dat ik zo lang gewacht heb met het plaatsen van mijn laatste blogs; ik was helemaal niet klaar om het los te laten. Om te beseffen dat het er echt op zit en ik weer bijna een jaar moet wachten op een nieuw reisavontuur. Toch is het zo; het gewone leven gaat weer door en er moet weer gewerkt worden om te sparen voor een volgend vliegticket. Bedankt voor het meereizen allemaal en tot over ongeveer 11 maanden!

1. Ilona Luijten:
    7 juli 2019
    Jij bedankt voor het beeldend beschrijven van alles wat jullie mee hebben gemaakt. Ik zou alles bundelen, echt waar. Ik zou het zo kopen!
  2. Hestia:
    Haha 2/3 is bruin geworden. Hoe kom je er op 🤭😂
  3. Clarike:
    7 juli 2019
    Ik sluit me aan bij wat Ilona en Hestia schrijven!! Ik heb genoten van je verhalen!! Op naar je volgende avontuur!!
  4. Cisca:
    8 juli 2019
    echt hele mooie verhalen en ben benieuwd waar we volgende keer terecht komen!!!
  5. Wendy:
    9 juli 2019