Terugreis

23 juni 2018 - Hong Kong Int Airport, China

Het voelt raar om weer een spijkerbroek aan te hebben. Bij het ontbijt ben ik ook de enige met zo'n winterse outfit. Ik zie in de spiegel dat mijn gezicht rafelig begint te worden. Ik ga dus van verbrand naar vervellen. Als ik vertrek uit het hotel, regent het. Dus er zijn geen mensen bij het zwembad waar ik jaloers op kan zijn, dat is dan wel mooi meegenomen. De eerste vlucht ging gesmeerd. Bij 90% van de reis dacht ik 'dit ging lekker snel'. En toen kwamen die laatste 40 minuten.. En dat duurde en dat duurde maar. Ook al vanwege mijn volle blaas. Ik had zo'n 'zal ik nog even snel hier gaan of wachten tot het vliegveld'. Ik koos voor optie 2, met spijt. Voor mijn gevoel hebben we heel Hongkong door getaxied. Op het vliegveld was het dus al snelwandelend op zoek naar een toilet, met alle tassen flapperend op het lijf. Wat een gelukzalig gevoel om een plasje te doen met hoge nood. Toen ik door de winkels liep dacht ik wat komt het hier toch bekend voor.. Oh ja, hier was ik 3 weken geleden ook. En volgens mij zat ik bij exact dezelfde gate. Ik moet nu ruim 3.5 uur wachten en dan nog een vlucht die bijna 2 keer zo lang is als de eerste.. Het is 11 uur 's avonds in Cairns, dus eigenlijk bedtijd. Wish me luck!

1. Marieke:
    Good luck👍😃🙃
  2. Pap:
    23 juni 2018
    Het eerste deel van de terugreis zit er al weer op. Probeer tijdens het tweede deel maar te slapen want morgenochtend half zeven onze tijd staan we op Schiphol om je te verwelkomen. Goede en veilige reis naar huis! Kus pem
  3. John:
    23 juni 2018
    Goede en veilige reis naar huis!
    En ik heb weer genoten (en gelachen) van je leuke verhalen. Wat een ongelofelijke mooie reis heb jij gehad, geweldig!!
    Safe trip mate😉
  4. Clarike:
    23 juni 2018
    Oh my!!! Zou wat voor mij zijn... *gaat gelijk even een pitstopje doen*
    Wat zijn die weken omgevlogen, niet meer wakker worden met je gezellige verhalen... Veilige vlucht en tot snel!!! Dikke X!
  5. Ilona Luijten:
    24 juni 2018
    Welkom terugnin Nederland. Bedankt voor al je leuke verhalen. Ga ze missen.