Surfers Paradise 2

11 juni 2018 - Surfers Paradise, Australië

Het leven van een reiziger is niet alleen maar pracht en praal, er moeten ook gewoon huishoudelijke taken gedaan worden. Dus ga ik met een strandtas vol met onderbroekjes naar het nabijgelegen Laundry House, zodat ik een wasje kan draaien.
Na deze noeste arbeid, ga ik op zoek naar welverdiende ontspanning. Lekker struinen over het strand om mee te beginnen. De zee doet erg ruig aan, dus ik blijf lekker kijken naar de waaghalzen die surfles krijgen. Ondertussen dwaalt mijn oog af naar de lifeguards die zich rechts van mij bevinden, maar het is niet wat ik mij er van voorgesteld had. Als ik uitgekeken ben, trakteer ik mijzelf op een lunch in het winkelgebied. Met uitzicht over de palmbomen en het winkelend publiek, geniet ik achter het glas van de pizza en de zon. De middag leent zich prima voor slenteren langs de winkels, waaronder de souvenirwinkels, maar de Visa blijft netjes in de portemonnee.
Wat een heerlijke plek om te ontspannen is dit. Iets dat Paradise in zijn naam heeft kan al nooit verkeerd zijn toch? Ik loop hier over de straten, alsof ik er al tijden ben. Ik geniet langs het zwembad nog van het ondergaande zonnetje met een tijdschrift. Wat een genot!

1. Pap:
    13 juni 2018
    Het nuttige met het aangename verenigd! Kus pem