Laatste dag

13 oktober 2021 - Kingston, Canada

Ik had vandaag nog grootse plannen om te gaan hiken, maar ik heb besloten om het rustig aan te doen. Tenslotte heb ik bijna een vakantie nodig om bij te komen van deze vakantie (niet aan mijn baas doorvertellen aub). Lekker verder opruimen, vast een beetje de vakantiefoto's doorbladeren, TV kijken en lekker uitrusten. Wat zijn er zo een hoop kilometers doorheen gegaan per vliegtuig, helicopter, tourbus, boot, auto en te voet. Alleen om nog even een laatste feestmaal te halen, verlaat ik de kamer even. Ik had weinig anders willen doen tijdens deze reis. Ok, misschien had ik zelf niet alle hotels gekozen, maar uiteindelijk is ook dat goed gekomen. Ik moest nou eenmaal snel beslissen na het opengaan van de grenzen en met het nemen van die gok heb ik veel mooie herinneringen kunnen maken. En op nagenoeg alle foto's een stralende zon, dat had ik zeker niet gedacht bij Canada in deze tijd van het jaar. De muts en handschoenen gaan ongebruikt weer mee terug. Morgen wordt een lange dag, want ik vlieg pas om kwart voor 9 's avonds.