Laatste dagje

22 juni 2018 - Port Douglas, Australië

Wat een verdrietige dag vandaag! Mijn laatste volle dag in Australië. Ik ga nog een laatste keer op souvenirjacht. Een laatste keer naar het strand, kijken naar de zee. Een laatste keer lekker in het zonnetje zitten bij het zwembad, met een boekje en goede muziek op de achtergrond. Nog een laatste keer naar de supermarkt voor de laatste boodschappen. Laatste contante geld uitgeven. Ik ben mijn koffer alvast vertrek-klaar te maken. En ook teruglezen wat ik allemaal heb gedaan. Wat kan er een hoop in 3 weken gestopt worden! Het is snel gegaan, maar het voelt tegelijkertijd of ik er al veel langer ben.

1. Clarike:
    23 juni 2018
    Het klinkt alsof je hier zeker nog een keer terug moet gaan! Ik zou zeggen: gewoon een nieuwe ieder-jaar-vakantie-in-een-ander-werelddeel-cyclus opstarten.... of een nu-ga-ik-de-leukste-werelddelen-nog-een-keer-bezoeken-cyclus..... Veilige en rustige terugreis en tot gauw💋
  2. Joyce Smulders:
    23 juni 2018
    WoW!! Prachtige reisverhalen en mooie foto’s! Heerlijk genoten. Op naar de volgende. Ik wens je een hele fijne terugreis. Tot snel🖐🏽
  3. Ilona Luijten:
    23 juni 2018
    wat een genot om alles te kunnen lezen van je belevenissen zeg. En het lijkt er onderdaad op dat het allemaal veel te kort is geweest. Bedankt voor het delen van je leuke reisverhalen. Goede reis terug
  4. Marieke:
    23 juni 2018
    Wow Menke, wat heb je ons mooie verhalen verteld. Je hebt ons meegenomen op reis, geweldig! Bedankt voor de mooie, leuke verhalen. Ik heb er ook van genoten. Fijne, veilige terugreis. We wachten met smart op nog meer verhalen😃🙃. Houdie Mate
  5. Pap:
    23 juni 2018
    We hebben weer genoten van je reisverhalen. Zoveel gezien en gedaan!
    Ook voor ons zijn de weken omgevlogen. Kus pem
  6. Francien Broekman:
    26 juni 2018
    Hi Menke,
    Don't be sad. Je koffer is veel te klein om al die mooie belevenissen en indrukken in kwijt te kunnen. En jij bent toch degene die ze mee mag nemen omdat je ze zelf beleefd hebt, uiteraard onder ons toeziend oog van je lezers:) er moet natuurlijk wel een oogje in het zeil worden gehouden. Desalniettemin, dank daarvoor.
    Wederom jaloers op jouw ferme optreden om zo'n reis toch maar een in je eentje te ondernemen, pluim daarvoor.
    Misschien voor jou iets minder maar ik ben blij dat je donderdag weer onder ons bent, tot dan,
    groetjes Francien x