Bedankt!

2 juli 2023 - Dodewaard, Nederland

Na een gemiste vlucht door een te laat vertrek van het vliegtuig op het eerste deel van de route, ben ik inmiddels met enige vertraging weer thuis. Op Schiphol stond het welkomstcomité, dit keer bestaande uit pap en mam, klaar met een Welkom Thuis ballon.
Mijn ultieme droom is zeker geworden om zelf zo'n fantastische van in bezit te hebben en alle staten van de USA door te reizen. Ik ben er achtergekomen dat ik het kampeerbloed nog wel heb, ik hou alleen niet van tenten. En hiervoor was Vanecdote de perfecte oplossing.
Ik heb genoten van alles wat deze route te bieden had (een absolute aanrader) en ik heb zoveel moois gezien en meegemaakt!
Ik wil jullie heel erg bedanken voor het meelezen en meereizen! Tenslotte is daarvoor 'knot alone' ontstaan in 2015, alone but not lonely! Het was zo fijn om jullie enthousiaste reacties te lezen.
Hopelijk tot de volgende reis :)

1. Ilona Luijten:
    2 juli 2023
    Jij bedankt! Dik. Dat je weer veilig thuis bent xx
  2. Pem:
    2 juli 2023
    Na een reis met vertraging weer veilig thuis. Het rondreizen zit in de genen, dus een volgende trip zit vast al in je hoofd. Geniet van alle foto's en mooie herinneringen. Nogmaals bedankt dat wij op afstand met je mee op pad mochten. Tot een volgend verhaal! Liefs, pem
  3. Clarike:
    3 juli 2023
    Dank voor je prachtige verhalen en ik kijk uit naar je volgende reisverslag! 😘😘
  4. Cisca:
    3 juli 2023
    Jij bedankt en fijn dat ik weet dat je weer zonder beren in je eigen bed slaapt!!!!